Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

BOOKENEMY...ΝΙΚΗΤΗΣ EURO 2012!!!




Ότι πιστεύω το δείχνει η πιο πάνω photo....




Μπορεί να γέλασαν πολλοί με το ποντάρισμα μου στην Ιταλία εχθές ενάντια στην Γερμανία αλλά τελικά είχα δίκιο.Και μάλιστα πολύ πιο εύκολα από ότι περίμενα.
Έχω εντυπωσιασθεί με αυτήν την Ιταλία.Παίχτες με φυσική δύναμη , με σωματικά προσόντα , με τεχνική κατάρτιση , με μυαλό , με πάθος...τα πάντα.Έχεις την εντύπωση ότι σε όλο το γήπεδο βρίσκονται παντού Ιταλοί.Όπου και να πάει η μπάλα βρίσκεται ένας Ιταλός.Είναι απίστευτο.Χθές η Γερμανία έμοιαζε πολύ μικρή μπροστά της!!Προχθές η Αγγλία!!Παιδιά μπορώ να μιλάω μέχρι την Κυριακή για την Ιταλία.Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό.Μπράβο στον Πραντέλι .Χίλια μπράβο!!!Γιατί αυτή η Ιταλία που μας παρουσίασε δεν την έχω ξαναδεί να παίζει έτσι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να βλέπει μπάλα.Την Κυριακή θα είμαστε θεατές ενός τεράστιου τελικού.Ίσως της δεκαετίας.Να θυμάστε τα λόγια μου.Το ποδόσφαιρο που παίζουν οι δύο ομάδες είναι το απόλυτο ποδόσφαιρο!!!Το momentum είναι με τους Ιταλούς.Γιατί αν οι Ισπανοί φθάσανε στον τελικό αγκομαχώντας , οι Ιταλοί παιχνίδι με παιχνίδι γίνονται πολύ καλύτεροι , πλησιάζοντας το τέλειο ποδόσφαιρο κατατροπώνοντας τους πάντες στον διάβα τους.Είμαι με Ιταλία παιδιά.Το ματς είναι ξεκάθαρο στα μάτια μου και είμαι σίγουρος ότι θα τα τρίβω με τους Ιταλούς και θα τους δω να πανηγυρίζουν όπως στην photo πιο πάνω...


MAXIMUM  BET  

ΝΙΚΗΤΡΙΑ EURO 2012  ΙΤΑΛΥ - 2.40

Ποντάρω 1012 ευρώ στην Ιταλία.







ΕΝΑΡΞΗ ΤΑΜΕΙΟΥ   8-4-2012
ΑΡΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ      0 ΕΥΡΩ
ΤΡΕΧΩΝ ΤΑΜΕΙΟ    -1416 ΕΥΡΩ
ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ           1012 ΕΥΡΩ
ΤΕΛΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ     -2428 ΕΥΡΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου